thesimstrelife

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Jennipher Owen's Historia

Av Johanna's Simsblogg - 4 januari 2012 22:57

Hitta i Jennipher Owen's Historia:

En vanlig dag i mitt liv . Skolbalen .


___________________________________________________________________________________________


Hejsan. Det är jag som är Jennipher.  Mitt liv har egentligen inte varit så lätt. Jag har växt med min mormor och min styvmorfar. Om ni vill veta varför så tycker jag att ni borde fortsätta läsa..


När jag var väldigt, väldigt liten så dog båda mina föräldrar i en bilolycka. Jag förstod ingenting då, jag var ju så liten. När jag växte upp kunde jag trots allt leva ett normalt liv, tills jag började skolan.. 

Jag fick nya kompisar och följde med dom hem efter skolan. Där fick jag alltid hälsa på deras föräldrar. Men när jag tog hem kompisarna till mig så sa varenda en av dom: "Vad gamla dina föräldrar är".

 

Flera gånger fick jag förklara, jag har inga föräldrar. Det här är min mormor och min styvmorfar. Mina föräldrar dog när jag var spädbarn.

Varje kväll åker jag till kyrkogården för att hälsa på mamma och pappa. Jag pratar med dom som om jag skulle ha känt dom och träffat dom varje dag.



Här bor vi. Jag, min mormor och styvmorfar. Svinkottsstråket 42, Hidden Springs. Ett väldigt mysigt hus må jag säga! 


Jag har en underbar nästan-pojkvän. Han heter Richie Dageberger och är väldigt snygg. Faller mig deffinitivt i smaken, hihi. Men alla har en dålig sida, och hans är sin snobbighet. Fytusan vad han kan vara egenkär ibland... 


Det här är min styvkusin, Lily Claresvärd. (Styvmorfars barnbarn). Hon har även en nyfödd lillebror som heter Izak.


Det här är min andra styvkusin, Diana Sundkvist (kusin med Lily & Izak). 


Dom två är mina närmsta vänner och det är dom jag allra helst spenderar min tid med (och även min snygging) 


Detta är min supergulliga hund, Micco. Bättre kärlek än vad han ger, kan man bara inte få!



Och slutligen så har vi min mormor, Liana Claresvärd (född Liana Lopez), och min styvmorfar, Arne Claresvärd.


Det är nu som min historia kan ta plats. Jag ska berätta allt jag kan för er!

XOXO, Jennipher Owen

 

    


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna's Simsblogg - 10 mars 2012 09:37

Jag ber så mycket om ursäkt för min enorma inaktivitet! Men att skriva historier var inte min grej känner jag.. Så nu när jag till och med har fått The Sims 3 Showtime så ska jag börja blogg lite smått igen :)     Nu ska jag "simma" lite ;)  ...

Av Johanna's Simsblogg - 8 januari 2012 13:00

__________________________________________________________________________________________   Tjena igen! Eller Godmorgon säger jag. Denna dag var inte vilken dag som helst. Idag var det mormors dag.   Jag och Arne åt frukost tidigt, ...

Av Johanna's Simsblogg - 8 januari 2012 11:48

Min drottning, eller ers nåd, som hon kallas, blev olyckligtvis gravid med denna man, VÄLDIGT TIDIGT. En arvtagare kan inte födas utan att föräldrarna är gifta, så dom fick gifta sig illa kvickt! Sen föddes hon, prinsessan Lovelia. Nu är do...

Av Johanna's Simsblogg - 6 januari 2012 11:30

_______________________________________________________________________________________________     Okej, det var alltså Balkvällen ikväll! Det började med att jag fick ett telefon samtal från min snygga nästan-pojkvän. Han sa att han ville...

Av Johanna's Simsblogg - 6 januari 2012 09:15


Underklädesset som jag precis laddat ner. Vill du också ha det? Du hittar det HÄR!  ...

Presentation


Hejsan! Johanna heter jag och har precis gett mig in i sims-bloggarnas värld! Kommer skriva lite olika grejer om sims (såklart) så vi får väl se vad som ploppar upp :-)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett avtryck..

Historier/Legacies

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards