thesimstrelife

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Jennipher Owen's Historia - En vanlig dag i mitt liv

Av Johanna's Simsblogg - 5 januari 2012 13:51

Tjabba, Tjena & Hallå!

Då var vi tillbaka igen för att prata om, återigen, MIG :D

Jag tänkte låta er följa med litegrann och se hur en dag i mitt liv kan se ut.


På morgonen dricker jag allra helst en kopp kaffe. Kanske tar en smörgås också, bara för att göra mormor glad. Är ingen frukost männiksa... 


Sen står jag framför spegeln i nån timme typ. Måste alltid se till att allt är på sin plats!


En morgon-promenad med min fina hund Micco. Vi brukar gå till kyrkogården och hälsa på mina föräldrar, men just denna dag så gick vi bara ut litegrann.


När jag kommer hem från promenaden brukar det oftast se ut såhär där hemma:

Mormor Liana framför TV:n, alltid sportkanalen... Och "morfar" Arne vid spisen. Snacka om ombytta roller?!       


 

Sen blir det käk då. Spaghetti och köttfärssås blev det denna dag. SÅ HIMLA GOTT!


Jag gör självklart en massa under dagen, men jag kan ju inte fota varenda ögonblick, haha :)

När det blir kväller iallafall, så är det tillbaka på ruta två, SPEGELN.


Borsta tänder och snygga till sig, det är vad som krävs för att vara mig!


Sen var det så att någon tokig filur bestämdes för att ringa oss klockan KVART ÖVER TOLV på natten...

 

Men det var lugnt, det var bara min farmor, Angela Ruter.  Tyvärr så har jag aldrig träffat henne och nu är det försent också. Hon dog dagen efter i en hjärtattack.. Himla tråkigt.   


I nästa del kommer jag skriva om Balen och om timmarna innan. Häng med då! :D 


XOXO, Jennipher Owen

    
 
Ingen bild

Mariposa

5 januari 2012 17:27

Den låter verkligen jätte bra! Ser fram i mot nästa! /Mariposa

Johanna's Simsblogg

5 januari 2012 19:37

Tack så mycket! Kommer troligtvis upp imorron :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna's Simsblogg - 10 mars 2012 09:37

Jag ber så mycket om ursäkt för min enorma inaktivitet! Men att skriva historier var inte min grej känner jag.. Så nu när jag till och med har fått The Sims 3 Showtime så ska jag börja blogg lite smått igen :)     Nu ska jag "simma" lite ;)  ...

Av Johanna's Simsblogg - 8 januari 2012 13:00

__________________________________________________________________________________________   Tjena igen! Eller Godmorgon säger jag. Denna dag var inte vilken dag som helst. Idag var det mormors dag.   Jag och Arne åt frukost tidigt, ...

Av Johanna's Simsblogg - 8 januari 2012 11:48

Min drottning, eller ers nåd, som hon kallas, blev olyckligtvis gravid med denna man, VÄLDIGT TIDIGT. En arvtagare kan inte födas utan att föräldrarna är gifta, så dom fick gifta sig illa kvickt! Sen föddes hon, prinsessan Lovelia. Nu är do...

Av Johanna's Simsblogg - 6 januari 2012 11:30

_______________________________________________________________________________________________     Okej, det var alltså Balkvällen ikväll! Det började med att jag fick ett telefon samtal från min snygga nästan-pojkvän. Han sa att han ville...

Av Johanna's Simsblogg - 6 januari 2012 09:15


Underklädesset som jag precis laddat ner. Vill du också ha det? Du hittar det HÄR!  ...

Presentation


Hejsan! Johanna heter jag och har precis gett mig in i sims-bloggarnas värld! Kommer skriva lite olika grejer om sims (såklart) så vi får väl se vad som ploppar upp :-)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett avtryck..

Historier/Legacies

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards